neděle 20. září 2015

Útěk od reality!

Jak už někteří z Vás vědí, mým snem vždy bylo podívat se do Paříže, a moje milovaná maminka se rozhodla mi to splnit.

Vyrazili jsme 5.9.2015 v brzkých ranních hodinách na letiště Václava Havla v Praze a naše/moje cestovní horečka začala! Tak strašně moc jsme se těšila do Paříže, ale zároveň se bála. Jak letu, tak jestli mám všechno, jestli nebudou nějaký potíže, apod. Na letiště jsme dorazili, řekla bych, celkem brzy. Nejprve jsme se odbavili a poté jsme si šli dát nějakou tu snídani, jelikož jsme nesnídali. Úplně mě překvapilo, jak jsou ty letiště předražený >.<  Řekněme si upřímně, že 120,- za hrníček čaje je opravdu hodně:-) 

Toto je bylo naše letadlo. 

Takovéhle fotky naprosto miluji! 

Let byl bez problémů. Přiletěli jsme na letiště Orly a vyrazili vstříc naším pařížským dobrodružstvím! 

Ale hned první věc, co se nám na letišti stala byla, řekla bych, strašná! Děsivá! Ani mě pro tento moment nenapadají ta správná slova a jsem ráda, že už to máme za sebou!

Do prostoru, kde se vyzvedávají zavazadla mohli pouze lidi, co měli ten čárový kód. My jsme si brali pouze jeden kufr, takže to toho prostoru mohl pouze jeden z nás. Ale najednou, se tam začali rvát všichni lidi, tak jsme tam s mamkou šli taky a jsem moc ráda, že jsme tak udělali! Z ničeho nic, se tam objevila armáda a byl tak opravdu chaos! Někdo totiž ohlásil, že je v okolí letiště bomba, nebo nějaká podobná věc.

Když jsme se dostali asi po dvou, třech hodinách z letiště, byli jsme šťastní:) 

Šli jsme si dát kufry na hotel a šli jsme se podívat na Eiffelovku. 
Náš pokoj byl malý, ale útulný! 

Takovéhle fotky mě baví ještě víc, než pohled z letadla! 

Já tu věc prostě zbožňuji! Podle mě, to je ta nejkouzelnější věž, kterou jsem kdy viděla!


Takovéhle "obludky" byli na Champs-Elysées v Sephoře. 



2.den v Paříži! 

Druhý den jsme vyrazili vstříc Rotterdamu! Cestou jsme se stavili na takový menší bruch. 



Most zamilovaných. Tolik zámků jsme ještě nikdy pohromadě neviděla a byl to nádherný zážitek!


Pokus o uměleckou fotku, dopadl myslím celkem dobře, co říkáte?

Poté nás čekal piknik pod Eiffelovkou! 



Po pikniku nás čekal výšlap na tu nádheru! A když říkám výšlap, myslím opravdu výšlap! Šli jsme totiž pěšky, jelikož poslední patro bylo stejně zavřené, takže jsme si užili aspoň i nějakou tu srandu. 
Výhled byl naprosto kouzelný! A jelikož jsme to šlapali, měla jsem z toho  dobrý pocit. Určitě lepší než lidi, co jeli výtahem :--)


3.den v Paříži

Tento den byl pro mě strašně užitý. Asi zatím nejvíc ze všech dnů, co jsem zažila! Vydali jsme se totiž do pohádkově kouzelného DISNEYLANDU! Nečekala jsem, že si tady budu připadat jako v pohádce, ale hned při prvním krůčku jsem poznala, jak pohádkový den to bude a jak těžké bude odejít! 

Tento zámek prostě vypadá jako v pohádce! 




Medvídka Pú jsem milovala jako malá! 




Byl to prostě úžasný den zakončený průvodem. Fotky z průvodu sem ale dávat nebudu, protože to je na samostatný článek! Uvidím, možná dám jenom photoreport z průvodu. 

4.den v Paříži

Dnešní den je volný, nakupovací! Jdeme totiž do PRIMARKU! V primarku jsem byla pouze jednou a to v Londýně na Oxford street a větší blázinec jsem nezažila! Tady to bylo úplně v pohodě, ani nebyli moc fronty na kabinky. Což v Londýně byli strašný! 

A aby jsme neměli poslední den takhle nudný, tak jsme šli ještě do Lucemburských zahrad! 



Mamky první fotka na zrcadlovku. 

5.den v Paříži

Poslední den v kouzelné Paříži a dnes v odpoledních hodinách nás čeká přelet do Chorvatska, kde si po nabitých dnech, do slova a do písmene, odpočineme. 
Dnes jsme navštívili pouze Galerii La Fayete.

Z posledního dne nemám bohužel skoro žádné fotky, jelikož jsme nikde moc nechodili. 


Přelet byl úžasný, jelikož jsme přelétali při západu slunce a ještě k tomu přes moře! NÁDHERA! 


A tady už společně s Jesinkou pracujeme na článku, který už jste si mohli přečíst:-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat