středa 7. října 2015

Recenze: Maybelline FIT ME!

Než začal školní rok, dokupovali jsme s mamkou různé věci do školy. Jednou jsme zavítala do drogérie a nakoupila, co všechno potřebuji k normálnímu životu! 

Ne, sranda. Prostě jsem jenom chtěla zkusit nějaký "kvalitnější" make-up. Já jsem používala skoro vždy aknecolor . Je to fajn, jenom mají pouze dva odstíny.. Světlý a tmavý. A jak to tak už bývá, skoro vždy..světlý je moc světlý a tmavý, zase moc tmavý! (Nejsem doufám jediná, která má tento problém)
Rozhodla jsem se vyzkoušet make-up od Maybelline. A rovnou jsem si v té příležitosti koupila i pudr! 

Tyhle věci, které mají stejné balení a vlastně k sobě i "patří" mě vždycky dostanou do kolen a musím je mít všechny! No, nedej bože když je to kolekce laků na nehty!




Musím říct, že pudr mě příjemně překvapil. Nedělá žádné stopy, jako například "Matte me"


Strašně sladký mi přijde to balení! Ta "labutěnka" tam je strašně, ale strašně sladká! A to zrcátko.. Prostě jedno balení obsahuje vše, co potřebuju! 


Přesouváme se k make-upu. Ten mě nějak zvlášť neokouzlil. Je to možná tím, že já mám mastnější pleť a tento je spíš na sušší pleť. Což já jsem nějak netušila a vždy mi přijde, že světlo v drogeriích strašně zkresluje. Každopádně, od čeho mám ten skvělý pudr?!

Velké plus je pumpička. Tu už mají teď skoro všechny make-upy, já vím. Ale tato mi přijde, že se k tomu balení prostě hodí a celé mi to přijde..elegantní! 

Jediné, co mě na tomto "setu" opravdu překvapilo bylo, že obě věci mám ve stejném odstínu, který je 130. Ale pudr, je celkem o hodně světlejší než make-up. Nebo mi to jen tak přijde? No nevím..

2 komentáře: