pátek 22. července 2016

2.týden prázdnin♥

4.7.2016

Dnes jsme trávila den v České Lípě, měla jsem v plánu jít za nějakými kamarádkami, ale nakonec jsem zůstala jenom u taťky, protože mi nebylo vůbec dobře. Ale ještě předtím jsme byly s mamkou ve městě. Byly jsme nakoupit nějaké věci na naši rodinnou dovolenou, na kterou se chystáme už brzo, konečně! Došly jsme si společně na oběd, na zdravý oběd. Daly jsme si pohankové rizoto. No odpoledne, jak už jsem řekla, jsem trávila u taťky. Byli jsme na zmrzlině a potom jsem usnula. Spala jsem celé odpoledne, ale úplně celé. Asi na mě něco leze, uvidíme. Když taťka musel do práce, šla jsem s jeho přítelkyní do solária. Byl tam takový malý brouček, říkali mu Bobo ale jmenoval se Tobias. Byl kouzelný! Večer si mě vyzvedla mamka a odvezla domů. 


5.7.2016

Dnešní den jsem strávila v autě a obchodním centru. Nemám tyhle dny moc ráda, i když nakupování je fajn. Jenže to jsou dny úplně zabité a k ničemu, bohužel. Museli jsme nakoupit nějaké věci na rodinnou dovolenou, na kterou se chystáme už v brzké době. Nějaké věci jsou kufr, kabelku, nový telefon pro mamky přítele,.. Prostě takovéhle cetky. Byli jsme na Černém mostě, v Ikee a v XXXLutz. V Ikee jsme samozřejmě pokoupili svíčky a kaktusy, moje milované Karli a Karolínky :-) ! Stala se nám i jedna taková úsměvná věc. Mamka dostala chuť na Mojito, což nebyl problém, ale doma došel led. Bylo 22.00 a mamka se ve 22:30 vrací z práce. Neměli jsme nejmenší naději, že by nám led zmrznul v mrazáku. Tak jsme začali hledat jiné alternativy, kde sehnat led. Normálně kupujeme v Tescu, ale dnes zrovna bylo vyprodáno. Jaká náhoda, že?! Jeli jsme odevzdat nějaké věci jednomu klukovi (mimochodem jsme viděli tancovat prostitutku kolem lampy, která na každého pokřikovala), který nám poradil zajet do 'mekáče' pro led. Výborný nápad, až na to, že nám prodali neuvěřitelných 12,5kg! Takže v našem mrazáku je pouze a jenom led. Museli jsme vsechny veci nacpat do prvního šuplíku a zbytek okupuje led. Ovšem mamka je se svým Mojitem spokojená, to je hlavní❤️




6.7.2016

Dnes nám mamka přichystala překvapení a nešla do práce. Což ve zkrate znamená, že pojedeme na výlet! Úplně přesně jsme ještě nevěděli kam, ale já moc chtěla na Velkou Ameriku, což je teď poměrně profláknutá věc. Vzali jsme s sebou i Macese, takže jsme se to krásně užili ve čtyřech. Bohužel, zaparkovali jsme tam, kde jsme neměli a tak jsme dostali pokutu. Jaká škoda, ale při té příležitosti, jet zaplatit pokutu, jsme se zastavili na oběd. Cestou z výletu nás napadlo, že by jsme mohli jet v pátek na dovolenou, respektive na víkend k moři. A hádejte, pojedeme nebo ne? :-) Mamka navrhla, že by jsme s sebou mohli vzít i Macese. Hned se začali koukat po hotelech a během 30.minut bylo rozhodnuto..Pojedeme na víkend do Itálie. Nakonec pustili i Macese doma a už jsme se všichni těšili na rodinnou dovolenou! 

7.7.2016

Dnes jsme zařizovali různé věci okolo dovolené. S mamkou jsme nakupovaly nějakou tu kosmetiku, opalovací krémy, jídlo a plavky. Musely jsme jet do Kdanic pro nějaké věci, co jsou potřeba na dovolenou. Myslím tím například ty plavky, osušky na pláž, deky, chladničku,.. Došli jsme si společně celá rodina na oběd a pozvali jsme jednoho našeho kamaráda Davida na večeři. Dnešek nebyl vůbec zajímavý.



8.7.2016

Dnes nás čeká jen balení, balení, balení a balení. Museli jsme koupit nějaké to jídlo, opalovací krémy a další věci, na které jsme včera zapomněli, nebo dokonce koupili včera špatně. Přesně tak, i to se může stát :-) ! Na večer jsme jeli ještě k babičce, potřebovala pomoc se sekačkou a nainstalovat nějaké věci. Večer přijel Maces a čekalo mě seznámení s jeho maminkou. Byla jsem vyklepaná jako ratlík, doslova! No, zvládla jsem to, jak jinak. Ale myslela jsem, že snad nevystoupím z výtahu, měla jsem úplně dřevěné nohy! Ve 23:00 jsme vyrazili do Itálie, do Bibione. 


-Itálii shrnu do samostatného článku, bylo to úžasný, i když krátký. 


Žádné komentáře:

Okomentovat