sobota 5. srpna 2017

Našla jsem dokonalou podprsenku!

Většinou s Vámi takovéhle věci nesdílím, ale dnes jsem se rozhodla udělat výjimku.
Není to tak dlouho, co jsem sháněla dokonalou podprsenku. Ono sehnat podprsenku, která sedí a hlavně nikde netlačí není nejlehčí záležitost. Já však našla jednu, která je opravdu skvělá. Důkaz toho, že sedí a je prostě dokonalá je vlastně ten, že dnes jsem si koupila další dvě - úplně stejné!




Podprsenky jsou bez kostic. Jsou opravdu pohodlné, z příjemného materiálu.
Podprsenky jsou značky F&F, tudíž z Tesca. Kvalita je opravdu skvěla, jednu už mám zhruba rok a drží stále jako nová.

Podprsenky jsou pouze ve dvou barvách - tělová a černá. Nejsou vůbec nijak vyztužené, to je asi jediná věc která by mohla vadit. Já nemám ráda "push-up" podprsenky, takže tato je pro mě jako dělaná. Dále tato podprsenka nebude pro velké velikosti. Jejich tabulka velikostí je A-D.

Takže pokud hledáte podprsenku bez kostic a nevadí vám, že nemá push-up efekt, tuhle doporučuji, maximálně!
Dokonce je na nich v prodejnách Tesco sleva, teda aspoň u nás v Mladé Boleslavi.
Jejich cena je po slevě teda 111Kč - za tu jsem ji kupovala dnes. Normální cena je 279Kč, což také není za tak kvalitní podprsenku moc, naopak!

Dejte mi vědět, s jakou podprsenkou jste nejvíce spokojené Vy a jestli máte nějakou zkušenost s těmito podprsenkami.

7 komentářů:

  1. To s podprsenkami znám moc dobře :D Vždycky mi trvá hrozně dlouho, než naleznu nějakou vhodnou :)

    Tyhle vypadají opravdu pohodlně! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, a když ji konečně najdu koupím si jich rovnou kvantu :D.
      Jsou úžasné, jestli mohu doporučit tak vyzkoušej! Já je nosím i na tělocvik, jsou mi více pohodlné než ty sportovní :D .

      Vymazat
  2. Také mám podprsenku z Tesca, protože jako jeden z mála prodejců má i větší velikosti. Já jsem kupovala do 3 stovek a přijde mi to v pohodě cena, když vidím jinde, jak mají třeba 800 a podobně. Mám taky bez kostic a bez vycpávek a nosí se úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsi také spokojená s touto značkou! Za takovou kvalitní podprsenku je to cena naprosto úžasná! :)

      Vymazat
  3. Cena mých podprsenek je 800.- a výše. Mám košíčky F až G ��Katastrofa. Ale dík za tip, pro dceru.
    Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt upřímně obdivuji holky, co mají takhle velký prsa. A o to víc nechápu ty, co si je nechají dobrovolně udělat.
      Každopádně není zač, snad dceři budou sedět a bude spokojená :)

      Vymazat
  4. Hehe :) Já jsem také hledala tu svou dokonalou podprsenku, ale musím říct, že to bylo opravdu dost dlouhé, úmorné a už mě to i nebavilo jednu chvilku... Naštěstí jsem při tom hledání narazila na tuto stránku, díky které jsem si mohla pořídit podprsenku přesně podle mých představ a to ani ne za nějaký nesmysl :)

    OdpovědětVymazat