čtvrtek 3. srpna 2017

Společná dovolená? Jak jinak než Itálie!

Minulý rok jsme s Matějem vyrazili na první společnou dovolenou. Byl to pouze prodloužený víkend.
Článek z minulého roku naleznete ZDE!
 
Tento rok už jsem trochu začala zoufat, že se nikam nedostaneme. Docela mě to trápilo, stále jsem koukala na Slevomat, na cestovní kanceláře, kam bychom asi tak mohli spolu jet. Matěj to se mnou nějak nesdílel, kdybych ho neznala řekla bych, že mu to bylo jedno. Ale on je jenom hrozný optimista a má na všechno dost času. Někdy to na něm miluji, někdy je to jedna z věcí kvůli které se nepohodneme.
Ale zpět k dovolené. Jednou večer, když jsme s Matějem jeli od babičky se mi ozval můj taťka, jestli nechceme jet na dovolenou místo něj, že on z nějakých důvodů už jet nechce. Já jsem z toho byla úplně nadšená, miluji spontánní věci. Máťa mi přišel takový rozhozený, nemá věci narychlo moc rád, haha. Ale viděla jsem ho, jak se tajně žulí a představuje si nás rozvalený na pláži. Minulý rok to bylo úplně stejně - ze dne na den, z hodiny na hodinu - že si ještě nezvykl, kluk jeden ušatý.


Takže jeden telefonát a za 3 dny jedeme.
 
Já jsem se nemohla dočkat, nemohla jsem dospat, hrozně jsem se těšila! Jedeme úplně sami na dovolenou!
Cesta autobusem byla docela v pohodě, celou cestu jsem spala Matějovi na nohách. On se prý moc nevyspal - nedivím se!
Hned co jsme dorazili na místo jsme se šli projít. V Caorle už jsme oba byli a ne jednou. Takže jsme to tam hodně dobře znali, vyprávěli jsme si nějaký historky a takhle.
Chodili jsme samozřejmě k moři, chodili jsme na zmrzlinu a takové ty věci, co se v Itálii a různě na dovolené dělají.
 
Zažili jsme tam taky pár neskutečných bouřek. Jedna byla snad ta nejhorší, jakou jsem kdy zažila.
Na pláži jsme hráli petang. Během několika minut se hrozně zatáhlo a začal neskutečný vítr. Takový, že to rozfoukávalo věci po pláži, měli jsme oči plné písku, slunečníky létaly po pláži,.. Bylo to fakt hrozně hnusný. Jsem ráda, že jsme se z pláže dostali fakt hodně rychle a naštěstí se nikomu nic nestalo.
Potom na nás jako bolestný vykoukly tyhle dvě krásné duhy. Takovéhle maličkosti mám fakt ráda, celkově nebe a přírodu mám moc ráda.
Jeden večer jsme si udělali jenom pro sebe. Na dovolené jsme totiž slavili 17.měsíc našeho vztahu. Všechny tyhle měsíce, půlrohlíky a rohlíky bereme docela "vážně". Máťa je opravdu romantik a já si tyhle chvilky naprosto užívám. Tentokrát jsme si objednali Prosecco. Vypili jsme si ho na hotelové terásce - jenom my dva, křesílka a nějaké skřeky malých dětí kolem.
 Samozřejmě jsme v Itálii nemohli vynechat pizzu. Zašli jsme si do restaurace, kterou jsme měli blízko hotelu. Nepatřila mezi ty nejlevnější, ale nám to v tu chvíli bylo nějak jedno. Chtěli jsme hlavně jedno - užít si dovolenou naplno, protože.. peníze budou, my nebudeme. A já jsem fakt neskutečně šťastná, že tohle vidíme s Máťou podobně.
Mám ráda "naši" tuňákovou pizzu, tak jsem ji ochutnala i tady. Matěj si dal něco "extra" - no zkrátka si dal všechno - teda, pizzu na které bylo všechno. Ne že by si objednal všechny pizzy, haha.
Už opravdu dlouhou dobu jsem chtěla ochutnat Papayu. Nemohla jsem ji nikde v Albertu ani v Tescu sehnat. Tady jsme ji sehnali snad v každém krámě. Tak jsem si ji koupila. Chutnala mi podobně, jako Mango spolu se žlutým melounem.
I kdyby mi nechutnala, aspoň je fotogenická.
Další věc co jsem v Itálii ochutnala byli tzv. Anguee. Já opravdu nevím, jak se to jmenuje nebo nazývá v češtině - kdyžtak si to najděte.
Prostě jsou to malinké rybičky i s očima, obalené v nějakém těstíčku - možná bych si to tipla jenom na sůl, nevím. Zas tolik jsem je nezkoumala. Upřímně mě to celkově nějak neoslnilo.
Kdo byl v Caorle tak určitě zná tu promenádu se sochami. Já jí mám fakt ráda, je to hodně uklidňující procházka.
 Vidíte ten rozdíl mezi tím bláznem a tou elegancí? Je mi úplně jasný, že až si tohle přečte - bude to můj poslední článek, haha.
Obdivovat ty sochy a zároveň koukat na ten výhled na moře, je to fakt krása. Tohle mám opravdu ráda. Hlavně je tam docela klid, vzhledem k tomu kolik je tam všude okolo lidí.

Na dovolené mám opravdu ráda západy slunce. Je to ta nejkrásnější část dne a zároveň vznikají nejkrásnější fotky. Východy mám také ráda, ale to vstávání už moc ne.
Noční/večerní procházka po Caorle byla nádhnerná, romantická. Já mám takové procházky opravdu nejradši - jen já, můj přítel a náš čas. Čas, který bohužel plyne nejrychleji.
Jsem vždy zvyklá si z dovolené vozit něco na památku. Někdy to jsou šaty, náramek, prstýnky, náušnice, kosmetika...no tentokrát to byla Obag. Chodila jsem se na ní tři dny koukat, třetí den večer jsem si ji koupila. Teda já..koupil mi jí tak trochu Máťa, protože už se na mě prý nemohl dívat.

Jak už jsem říkala, nedat si zmrzlinu v Itálii by byl hřích. Já miluju zmrzlinu i tady v Čechách, natož v Itálii.
Nejradši mám zmrzliny oříškové. Nejvíc však ujíždím na pistáciové. No ale i taková stracciatella..tu jsem si tady dala celkově asi 4x, ale to se prostě nedalo jinak.
Italské cappuccino byla úplná slast pro mé chuťové buňky. Vychutnávala jsem si ho každým douškem, fakt.
Snad nejvtipnější událost kterou bych vás zároveň chtěla poprosit o pomoc je soutěž, které se zúčastnil ten můj kluk. Nevím jestli se zrovna takovouhle fotkou chlubit na blogu, ale nedá mi to jinak.
Soutěž byla o tom vyfotit fotku - konkrétně českolipský deník - na cestách. No, ten můj kluk to pojal trošku jinak. Myslím, že to stálo za to, dostal se s tím až na titulní stranu.
Tímto bych vás chtěla požádat, zda byste mohli dát hlas na odkaz SEM.
Jsme tam pod soutěžním číslem 23. Petra Málková. Proč Petra se mě bohužel neptejte, sama to nevím. Asi se to tam nějak pomíchalo a z Terky vznikla Petra.

Poslední den a posledních pár minut naší dovolené jsme zakončili zmrzlinou, jak jinak.
Dovolená nám hrozně utekla, vrátila bych se nejraději zase zpět. Moc děkuji taťkovi za tuhle možnost.

Jak si společné dovolené ve dvou užíváte vy? Jste spíše akční nebo jste sluníčkáři, co se jen tak válí na pláži?
 


1 komentář:

  1. My jsme byli v Itálii před dvěma lety, a když vidím ty krásné fotky, tak bych tam letos zase ráda jela. Uvidíme, jak se bude situace vyvíjet. Vloni jsme byli jen u nás v jednom kempu na Moravě a taky to bylo super :-) . Pořídili jsme si karavan a do něj klimatizaci ze Vzdušínu, takže jsme v něm měli příjemně, ale moře je moře :-) .

    OdpovědětVymazat