čtvrtek 21. září 2017

Co se to tu děje?

Stává se Vám někdy, že jdete po ulici, máte v uších sluchátka a najednou Vás zaujme něco na zemi?
Tak přesně to se mi dnes stalo.

Šla jsem  naproti Matějovi a najednou jsem na chodníku objevila kočky. Černé, nasprejované kočky. 

Potkala jsem je na více místech. U Bondy, u Intru, ...

No a najednou, se mi jedna taková kočka objevila na tričku. 

Dobře, už konec legrace. Nedávno jsem mě oslovila jedna moc milá slečna a poprosila mě, zda bych vám nemohla prostřednictvím svého blogu dát vědět o jedné novince, co se pro vás chystá. 


Kočičky jsou spojení s Olympií Mladá Boleslav. S takovou kočičkou Olympií si můžete i zasoutěžit. Je to všechno opravdu jednoduché. Odkaz na soutěž je zde. Soutěžní otázka je "V kolika různých polohách naleznete kočku Olympii?"


Stačí si projít město, zahlédnout kočičky. Můžete si je například vyfotit a doma si je pak v klidu spočítat. 

Hraje se o docela hodnotné ceny. Hlavní cena je o zájezd od cestovní kanceláře Firo Tour. Všechny informace se dozvíte na tom odkazu. Soutěž trvá pouze do 30.9.2017 ! 

Tak neváhejte a zapojte se! 

4 komentáře:

  1. Tak to se mi ještě nestalo a je to velmi zajímavé, musím na to mrknout více :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Také bych chtěla soutěžit,ale zatím jsem asi chodila po spatnych ulicich,protoze jsem kocky nevidela.Kde je mam hledat?Děkuji za nápovědu....

    OdpovědětVymazat