úterý 19. září 2017

Pod Lupou: Bioderma Sensibio Déo + GIVEAWAY!

Krásný den přeji,
dnes přináším trošku jiný článek, který na mém blogu ještě nikdy nebyl. Těšíte se?

Léto nás už sice opustilo, ale deodoranty a antiperspiranty rozhodně ne. Já jsem teď zkoušela antiperspirant od Biodermy z řady Sensibio Déo.
Ve svém výběru mají i deodoranty, ale já jsem jeden z těch lidí, který se potí více. Rozhodla jsem se tedy pro anti-transpirant (nebo-li antiperspirant), který snižuje produkci potu a zároveň hezky voní.



V této řadě mají na výběr dvě varianty - jak kuličkový antiperspirant, tak i antiperspirant ve spreji. Já se rozhodla vyzkoušet oba.
Větší pozornost jsem ale věnovala kuličkovému, protože ty já mám nejradši. U deodorantu ve spreji jsem vždy měla problém, že dělaly bílé stopy na pokožce - což ale tenhle nedělá.

Kuličkový antiperspirant
U kuličkových mám radši, že se aplikují přímo na pokožku. Přímo vidím, kam ho nanáším a v jakém množství. Co mi u tohohle trošku vadilo bylo, že vždy ze začátku lehce lepil. Ale maximálně tak minutu, nic hrozného. Tento má v popisu práce ještě zklidňování pokožky po holení nebo depilaci.


Antiperspirant ve spreji
Jak už jsem psala, jeho super schopnost je, že nezanecháváme bílé stopy. Má to napsané přímo na obalu a já to jen potvrzuji. Jeho vůně není tak intenzivní, jako u kuličkového. Produkt stříká pouze rovně, nikoli do stran. Mně moc antiperspiranty ve spreji nevyhovovaly, ale tento ano. Je intenzivnější, přijde mi že více "pomáhá" než ostatní značky co jsem vyzkoušela.


Jak už jste mohli vidět na úvodní fotce, koupila jsem si pokaždé 2 kusy. A to proto, že jeden produkt je pro Vás!

Podmínky soutěže jsou jednoduché.
1. Dát odběr mému blogu
2. Dát like na facebookovou stránku
3. Napsat do komentáře, jestli používáte raději kuličkový deodoranty nebo deodoranty ve spreji.
Soutěž běží do 19.10.2017 !
Já doufám, že se vám moje první soutěž líbí a že se vás zapojí co nejvíce.
T.

14 komentářů:

  1. Za me 100% kuličkový, protože se sprejem si vytvořím koláče, které tam predtim ani nebyly. Nešikovnost nezná meze.

    OdpovědětVymazat
  2. GA i článek jsou super. U mě na blogu zrovna jedna probíhá taky a náhodou taky první tak třeba tě taky zaujme a zúčastníš se :) jinak deodoranty raději ve spreji, ale nebráním se ani kuličkovým :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejradši deodorantům ve spreji, nemám ráda takový ten lepkavý pocit, který po použití kuličkového deodorantu mám.
    GFC a FB: Martina Slancová, e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně kuličkový nebo prostě tuhý, ten ve spreji mi nějak nezabírá. :D
    GFC - Eliša Lenulka
    FB - Lenka Oliverak Bandurová

    OdpovědětVymazat
  5. Gfc Renata Okáčová
    FB Renata Okáčová
    Reninan@seznam.cz
    Sprejovy, protože na veřejnosti je mi nepříjemné používat ten kuličkový anebo ho půjčit kamarádce.

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj, já rozhodně sprejový. no a občas si vyrábím vlastní z kokosového oleje a sody :)
    GFC: Barbora Červenková
    Facebook: Barbora Francová
    cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahooj Terko,
    mnohem raději mám sprejové deodoranty, i když teď chci vyzkoušet přírodní deodorant, tak jsem na něj zvědavá. Blog jako pravidelná čtenářka sleduji pod tímto účtem, tedy jako Nela Agáta Procházková a na fb stránce mám lajk jako Nela Procházková.
    cumanelka_gmail.com

    Přeji mnoho úspěchů s blogem!
    Nela

    OdpovědětVymazat
  8. Odebírám jako Klára Odehnalová.
    Na FB sleduji taktéž jako Klára Odehnalová.
    Preferuji kuličkové deodoranty.
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gfc, fb eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Používám a mam rada obojí

    OdpovědětVymazat
  10. GFC&FB: Kristýna Kaderová
    Ve spreji. Kuličkové mi přijdou takové upatlané.
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: ZdeňkaM
    FB: Zdeňka Martináková
    Používám oboje ale raději mám kuličkový. :)
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. GFC + FB Mirka Škampová.
    Tak nevím, komentovala jsem,ale nikde svůj komentář nevidím, tak zkouším znovu a za případnou duplicitu se omlouvám, nesnažím se tu být 2x neoprávněně, kdyžtak prosím o výmaz :)
    Mně je celkem jedno, jaký používám, ale asi mám častěji kuličkové a tuhé.
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Sledujem ťa na GFC pod týmto uctom a na Db ako Zuzka Kučková Zelienková. Mám radšej v spreji. Ten mi viac vyhovuje.

    OdpovědětVymazat