úterý 12. září 2017

Růžový košíček - Srpen

Chtěla jsem na svém blogu trošku jinou rubriku. Takovou, kde bych se podělila, co jsem si koupila za kosmetiku. Nechtěla jsem to ale pojmenovat nějak jako "Nákupy, Co jsem si koupila," a takovéhle už profláklé názvy. Tak jsem to pojala trošku jinak.
Koupila jsem si ozdobný košíček, co kterého všechny ty produkty budu skladovat a pak je postupně ukážu.
Jdeme do toho!


 Nějaké věci jsem si přivezla z Anglie, některé jsem si objednala z USA. Většina je ale od nás.
 Například věc, která je objednána z USA je BB powder.


Normálně bych si ho ani neobjednala, ale byla tam na něj samé chvála a hlavně si ho objednávalo asi 200 žen, které to ale nebraly po jednom kuse! Já si vzala jenom jeden na zkoušku.


Zatím mu nemám co vytknout. Co mě na něm hodně baví je to, že se opravdu přizpůsobí barvě pleti. A ještě krásně kryje. Beru ho jako takovou lehounkou vrstvu make-upu navíc. Pokud na něj někde narazíte, rozhodně si ho objednejte. Je ho v tom balení kvanta a je opravdu super.

Z Anglie jsem si dovezla Naked Basic 2. Kupovala jsem ji v bezcelní zóně za fakt super cenu. Celkově tam ty Naked paletky byli levnější i v normálním obchodě. Sice jen o pár stovek, ale vzhledem k ceně u nás to bylo docela dost.


Naked Basic 2 se mi líbila více barvami, než obyčejná Basic. Já mám radši barvy do hněda, což tahle splňuje. Chtěla jsem hlavně stíny vyzkoušet před tím, než zainvestuji do nějaké "velké" Naked.

Dále jsem v jednolibrovce objevila odličovací ubrousky. Já je většinou používám na rychlé vyčištění štětců po líčení a na to tyhle úplně postačí.


Za co utrácím pravidelně každý měsíc jsou pudry a většinou i Make-up. Kupuji je průběžně, podle toho jak se pohybují ceny.


Make-up od Loreal je můj nejoblíbenější! Teď přes léto jsem používala jen lehký od Rimmelu. Tenhle jsem si koupila zase do školy v tmavším odstínu.
Pudr od GS byl v mega slevě, takže jsem ho vzala jen tak do kabelky. Je to obyčejný transparentní pudr. To, co po něm chci splňuje, takže pro mě je fajn.
Pudr od ASTORu jsem chtěla vyzkoušet už déle, konečně na něj došlo! Jeho výdrž je super. Přidá menší krytí, zakryje nějaké červené fleky, které make-up úplně nezvládne. Dá se používat i na mokro - to jsem ale nezkoušela.

Kdo mě sleduje na instagramu si všiml mé menší/větší změny vlasů. Ptala jsem se tenkrát pod fotkou na nějaký silver šampon. Pár holek mi v directu poradilo tento.


Vyzkoušela jsem ho. Nemohu na něj mít zatím nijaký názor, protože to je můj první silver šampon vůbec. Až jich vyzkouším víc, napíši třeba nějaký článek zaměřený na tyto druhy šamponů.
Rtěnky se poslední dobou stali součástí každého mého nákupu. Oblíbila jsem si je na střední a už se mi sbírka pomalu rozrůstá. Miluji je.


Proto i tady nesmí chybět! Je to rtěnka od Loreal, odstín 640 Erotique. Je to nádherný odstín. Já mám rtěnky od Loreal strašně ráda! Od této značky jich mám asi nejvíce. Jejich výdrž je dobrá a odstínů mají dost.

Jako poslední věc jsem si pořídila nový štětec na pudr. Já mám doma kabuki štětec a ten mi nějak přestal vyhovovat. Jak nemá tu rukojeť, tak se mi hrozně špatně držel a špatně se mi s ním pracovalo. Rozhodla jsem se tedy pro tento.


Jeho štětiny jsou příjemné, jedné. Nenabere příliš produktu, jako se mi stávalo u kabuki štětce.

Doufám, že Vás tato rubrika oslovila. Budu se na Vás těšit u dalšího článku.
T.

2 komentáře:

  1. Líbí se mi ta paletka od UD, také jsem sk jí chtěla objednat. Ale nakonec jsem si koupila jiný produkt :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš mít někdy možnost, rozhodně vyzkoušej. Je skvělá, neutrální a je fakt pecka na cestování! :)

      Vymazat