sobota 2. září 2017

WISHLIST aneb. co bych si chtěla splnit.

Dnes je mi sedmnáct. Letí to. Pamatuji si svůj první školní den. A teď už mažu do druháku. Já vím, je to klišé mluvit o tom, jak plyne čas. O tom dnešní článek ani není. Ale někdy příště bude určitě!

Sny se mají plnit. Ale stejně tak i přání. Já jsem jich pár sepsala, konkrétně 17, když mám ty 17.narozeniny!

1. Navštívit New York.

2. Dostat se na právnickou fakultu.

3. Koupit si/Dostat želvu. (splněno září 2017)

4. Naučit se angličtinu na úrovni C2.

5. Podívat se do Dubaje.

6. Zároveň navštívit Burj Al Arab + restauraci ve 27.patře Al Muntaha.

7. Navštívit s přítelem Paříž.

8. Vlastnit kabelku Never Full od Louis Vuitton.

9. Zúčastnit se kurzu fotografování.

10. Zúčastnit se kurzu líčení.

11. Jít na profesionální focení.

12. Založit si vlastní e-shop.

13. Mít vlastní šatnu. Takové moje oblékací království!

14. Najít si svůj první byt v Praze. Bydlet tam společně s kamarádkami ze střední.

15. Jít se v letadle podívat do kokpitu. Jako malá jsem tam byla, ale nic moc si z toho nepamatuji.

16. Uběhnout půlmaraton.

17. Začít zase chodit na Pole-dance.

Myslím, že jsem si toho vymyslela docela dost. Ale víte jak se říká - věř, běž, dokážeš. Tak já věřím, že si na tu Never Full prostě ušetřím!

Krásnou sobotu vám všem!
T.

4 komentáře:

  1. Všechno nejlepší k narozeninám :) Paříž určitě doporučuji, je kouzelná :) tu angličtinu bych se taky ráda naučila na C2, ale bude to spousta dřiny.

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Paříži už jsem párkrát byla, ale s přítelem ještě ne. Jsem si jistá, že s ním by to mělo úplně jinou atmosféru.

      Vymazat
  2. Držím ti palce! Docela jsi mě inspirovala. Taky se o nějaký takový seznam pokusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem Tě inspirovala! Určitě si zkus něco takového sepsat, minimálně tě to motivuje. :)

      Vymazat