středa 4. října 2017

Jak dopadly mé Dny Marianne?

Upřímně, miluji nakupování. Nejvíce ze všeho ale miluji nakupování kosmetiky. (A bot, ale to je jiná kapitolka.) Když jsem dostala do rukou kupónky na Dny Marianne, málem jsem se zbláznila. 

Takové množství slev na mé nejoblíbenější produkty, sem tam nějaký dáreček. Krása. Nevyužila jsem kupony všechny, ale pro mě ty nejdůležitější.

Nejvíce ze všeho jsem si oblíbila rtěnky od Urban Decay. Jejich novou paletku HEAT jsem si vyhlídla v Sephoře a pořád jsem po ní pokukovala. Až jsem našla ten kupón a rozhodla jsem se, že si pro ni ten den skočím. 
Přikoupila jsem si k ní ještě rtěnku a díky tomu jsem dostala ještě tužku na oči jako dárek. Paráda!
Pár lidí mě od Naked Heat odrazovalo. Ale já se nenechala. Uznávám, v této paletce jsou teplejší odstíny a nejsou pro každého, to rozhodně ne. Ani upřímně nevím, jestli se na mě úplně hodí. Ale můj názor je takový, že pokud se naučím se stíny pracovat, mohu nosit cokoli. 

Tužku na oči jsem dostala v takovém "divokém" odstínu. Původně se mi vůbec nelíbil, ale nakonec jsem si ho oblíbila. Hodí se přesně k paletce a vypadá opravdu krásně. Tužka je měkká, takže by se klidně dala použít jako oční stín. 

Rtěnky si kupuji většinou v nude odstínech. Říkám si vždy, že ty rtěnky nejvíce unosím. Tentokrát jsem ale zvolila trošku výraznější, na mě. A hlavně, vždy jsem kupovala matné rtěnky, tentokrát jsem sáhla po rtěnce krémové. Je skvělá. Možná bych řekla, že je o chlup lepší.



Když už jsme byli v tom nakupování, po škole jsem jela s mamkou nakupovat zase. Rozhodla jsem se, že zavítám do prodejny MAC. 
Pár dní předtím jsem totiž pokukovala po jejich make-upu. Bavily jsme se o tom i s holkami.A díky tomu jsme se dostaly k tématu rtěnky. Jejich rtěnky jsem opravdu dlouho chtěla vyzkoušet. Pak jsem od toho nějak upustila, koupila si od UD a zapomněla na to. Ale tohle byl dobrý důvod nějakou tu rtěnku si zakoupit. Navíc, v MAC probíhala akce že pokud nakoupíte za 1000,- budete si moci vybrat jednu rtěnku zdarma. 

Vybrat si odstín v takovém kvantu jiných odstínů byl mazec. Nakonec mi tam pomohla jedna paní prodavačka. Mně osobně se odstín zdá docela tmavý, ale ostatní mi chválí, že už nejsem tak bílá v obličeji. Takže make-up asi úspěch má a to mě těší. 

Rtěnku jsem si tedy jednu zakoupila a druhou dostala. U toho také rozhodoval výběr odstínu. Jeden odstín je klasický, matný a tak trochu nude. Druhá odstín je krémový a je na mě hodně výrazný.
 Tady vidíte detailní foto těch odstínů. Odstín napravo je takový do fialova. Jeden takový odstín, podobný, už mám doma. Moc ho nepoužívám, protože skoro vůbec nevydrží. Tak doufám, že tenhle na tom bude lépe. Ještě úplně nebyl čas ho vyzkoušet.
Mehr          Captive
Já doufám, že nejsem sama takováhle maniačka na kosmetiku a slevy. Doufám, že jste si také něco hezkého pokoupili. 
Do komentářů mi napište, jestli jste si z těchto dnů odnesli taky nějakou tu kosmetiku. 
T.

3 komentáře:

  1. Jakmile jsou někde slevy čehokoliv, začnu jak bláznivá hned nakupovat :D :D hezké barvy rtěnek. Více se mi líbí ta vpravo :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta UD paletka mě láká už nějaký ten pátek. Hezké úlovky!

    OdpovědětVymazat