pátek 24. listopadu 2017

Adventní GIVEAWAY!

Krásné ráno,
už máte svůj adventní kalendář? Že ne? Tak jste tady správně!

V zimě není nic lepšího, než čaje. Čaje miluje každý, kromě mého přítele. Když ho poprosím, aby po mně dopil čaj, dělá kina jak kdybych ho chtěla otrávit. Chlapi noo.

Čaje si dělám naprosto pořád. Když se jdu učit, než jdu spát, během dne když chci relaxovat. Je to pro mě vlastně takový druh relaxu.


Minulý rok jsem vyzkoušela adventní kalendář s čaji. Tak nějak mě to donutilo vypít aspoň jeden čaj denně, tím pádem si každý den udělat chvilku jen pro sebe. Já mám tedy nejraději ovocné čaje. A úplně nejvíc miluji obyčejné mražené maliny zalité vodou. O tom se ale dozvíte víc už brzy, nebojte.


V kalendáři jsou různé druhy čajů, takže si každý najde to svoje. A jako takové menší plus je, že je celý tento koncept BIO. Takže super!


Já jsem se rozhodla, že Vám jeden takový kalendář daruji. Rozhodně to není žádná spolupráce.

Pravidla jsou jednoduchá jako vždy.

  1. Sledovat můj blog. 
  2. Sledovat facebook stránku.
  3. Napsat mi do komentářů, zda máte radši ovocný nebo bylinkový čaj. + přidejte svůj email abych vás mohla kontaktovat. 
Já se moc těším na Vaše odpovědi. Užívejte si adventní náladu a mějte se rádi. ❤

Výherce vylosuji 1. prosince. - Nela Procházková

T.

12 komentářů:

  1. Gfc, fb EVA richterová Ervulenka@seznam.cz
    Ovocný

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Terko,
    tvůj blog sleduji jako pravidelná čtenářka pod tímto účtem, tedy jako Nela Agáta Procházková. Lajk na tvé facebook stránce mám pod profilem Nela Procházková.
    Nejraději mám ovocné čaje a ještě lépe, když se jedná o různé limitované edice, které dělají firmy na Vánoce :)

    cumanelka(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. FB, GFC Mirka Škampová
    Mám radši ovocný, ale spíš takové netradiční kombinace. Bylinkový výjimečně, když už, tak třeba šípkový, ale z opravdového šípku, který si natrháme :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. FB & GFC: Kristýna Kaderová
    Ovocný
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím...sleduji přes GFC jako Lemca, fb Lenka Klimova. Ja piji jen ovocné čaje, v tomto období mám nejraději horkou svestku.
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj :)
    GFC Renata Okáčová
    Fb Renata Okáčová
    reninan@seznam.cz
    Mám ráda všechny čaje, ale bylinkove jsou pro tělo prospěšnější takže dávám přednost jim :)

    OdpovědětVymazat
  7. hezký den, GFC Barbora Červenková, na Fb likuji jako Barbora Francová. ám ráda oba, střídá je podle nálady. V práci piju více ovocný :)

    OdpovědětVymazat
  8. FB - Kikina Kristýna Košuličová
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    já mám raději teda bylinkové čaje :) nejraději zelený s citrónem :D

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji na GFC i FB jako Klára Odehnalová
    klara.odehnalova1@gmail.com
    Raději mám bylinkové čaje:)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC slovakovairca95
    FB Irenka Slováková
    slovakovairca95@seznam.cz

    Mám raději ovocné čaje

    OdpovědětVymazat