sobota 27. ledna 2018

Eucerin DermoPURIFYER

Po dlouhé době tady mám článek, který se bude týkat kosmetiky.
Jedná se tedy o pečující kosmetiku značky Eucerin. Koupila jsem si sadu na problematickou pleť, kterou jsem se rozhodla vyzkoušet.

Sada tedy obsahovala zmatňující denní krém na problematickou pleť a jako dárek jste obdrželi ještě krycí korektor.


Bohužel jste neviděli dovnitř, jaký odstín toho korektoru si berete. V létě mi tento korektor asi sedět bude, ale momentálně ho používám jen jako nouzovku. Do kabelky se takováhle tyčinka hodí. Krytí bych řekla, že je spíše střední. Nějaká úplná bomba to není.

Ale krém se mi zdá perfektní. Moc krémů jsem tedy nevyzkoušela, ale tento je jednoznačně nejlepší z nich. Někdy, když jedeme třeba jen do krámu nebo na oběd k babičce, si dám pouze krém a na to pudr.

Krém skvěle zmatňuje, ale zároveň hydratuje. Moje pokožka si na něj už natolik zvykla, že jakmile ho nepoužiji mám nepříjemné pnutí v obličeji a okamžitě po příchodu domů se musím odmalovat. Krém má lehce nazelenalou barvu a krásně se roztírá.


Má pumpičku, takže i dávkování je skvělý. Ocení to hlavně holky, co mají dlouhé nehty. Protože já fakt nesnáším, když se mi ten krém dostane za nehty.

Za mě je tento krém tedy nejlepší. Samozřejmě nezůstanu už jen u něj, už si brousím zuby na krémy z Havlíkovy Apotéky. Máte některé zkušenost?


Žádné komentáře:

Okomentovat